My little star

Så där ja... början på en blogg wow. Många har frågat mig ifall jag skulle kunna skriva en blogg för att jag skulle kunna berätta om min otroliga men endå konstiga dag (dagar).

Har ingen aning om vart jag ska börja så jag börjar nog om hur min dag har varit. 

Idag har det varit helt sjukt men endå ganska nice. Man vakna upp till att man låg halv naken nästan utanför sängen, och en stund senare så somnar man om igen. Nästa gång man vaknar så har man tydligen hamnat på en soffa som har ett annat namn "Snor Tronen" döpt efter den 2 meter långa Rikard Hernandez. Asså den snubben har fan blivit lika lång som Micheal Jordan närsom helst så kommer han inte kunna åka fritt fall längre ha!!!.

Iallafall det var min morgon sen kom frukost gick till bordet och såg att pappa hade gjort wiener korv och annat smått och gott^^ Så efter frukosten så sätter man sig vid datorn och börjar arbeta lite ( Plugg, wow och annat roligt). Så efter allt det där så får man lite sms om vad som händer på dagen mer om det sen. Iallafall man fixar i ordning sig blev en klassiker Blue jeans gul t-shirt med "records & kasett " på mkt fin tröja indeed sen en hoodie min favorit för den har vingar på ryggen :). så min klädstil skiftar som årstiderna skiftar. Ibland blir det pösigt pirat byxor om inte det tajta byxor och t-shirt´s med fina tryck och färger. Så man gick ut med dom kläderna och det var helt okej väder lite dugg hade det varit men det var bättre sen då solen dök fram ^^. 

Så man gick till stan innan träningen. För alla som börjar läsa min blogg så går jag i en grupp som heter "Nuevo Peru" dom är kickass! Folkdans i bästa grad men i sista tiden så har det varit lite enformigt med samma dans men det är endå skoj:) När man väl kom till stan gick man omkring och kolla på lite kläder och sånt som killar gör, man träffar på lite människor. Hänger med dom och chillar. Sen innan man drar till träningen så softar man på en kulle och det var riktigt bra väder då så man jobba på solbrännan lite till "beach 2009" Så det var en bra dag idag träffade på min special lady (your allways on my mind<3) så man var och tog det lungt sen drog man till träningen och det var skoj att dansa men sen så blev det lite problem att försöka smita där ifrån kan berätta om det ngn annan gång. Men det var skoj att dansa men fick ont i magen då man kom hem. och nu sitter syrran och snackar men ngn och skrattar. Själv skriver man detta och lyssnar på musik. Så det var min dag.

Dagens: You and me there is no bond that is stronger then our bond to each other love you from my heart<3

Ha en bra kväll much love Joel.F :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0