Snabbis bara

Ska bara skriva en snabbis nu innan jag går iväg och får lite blåsor på fötterna. Morgonen var bra åt nice frukost Sandwich a le skinka et ost (made by baba)^^. Så idag så är det bara dans inget speciellt ska bara träna och sen kanske man tränar lite extra för tävlingen som snart händer vet inte när men det var typ 26-27 Marinena i ett annat land woooo ska bli kul ^^

Så det är det åter kommer senare ikväll och skriver ett till inlägg dags att byta om till något skönt men endå fint :) 

Outfiten idag blir ett par svarta jeans med vit t-shirt och ving hoodie. 

Dagens Snabbis: Rosor är röda violer är blå min lady är underbar och det är jag med ^^

Hare gött ses om några timmar :D 


Kommentarer
Postat av: Fio

Naaaw..jag ser också framemot tävlingen..hehe^^

Btw

fin blogg ;)

2009-05-22 @ 15:06:12
URL: http://tusotiis.blogg.se/
Postat av: nadja

haha skön dikt ;)

2009-05-23 @ 02:18:49
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0