Då var man tillbaka :P

Har inte så mycket att göra så jag hittade min gamla blogg, tänkte att det dags att skriva lite saker i den här grejen som människor brukar läsa. Om jag ens har några läsare kvar.

Kan börja men att berätta att jag har ganksa ont i magen, tränat ihjäl magen. Jepp har börjat gymmat igen måste komma igång o se nice ut inför winter 2010 :P

Men iallafall mycket har hänt sedan mitt sista inlägg stött på många problem, och har fortfarande många problem i mitt liv. Men jag försöker att fixa det som går att fixa, men annars så låter jag min gode vän tiden fixa problemen åt mig. Men aja nog om mina problem.

Skolan har börjat igen dock eller börjat o börjat gått i skolan nu i 2 månader o man börja komma igång nu efter 2 månader typ. Har haft några prov helt oki har det gått under dom proven. Men aja det var skönt att komma igång med skolan igen det är endå sista året så man längtar att hoppa på flaket o flippa ut. Bara att bita i det sura äpplet o göra det bästa man kan under sitt sista år. För sedan blir man arbetslös tills man kommer in på universitet.

Om det finns något jag vill berätta om så är det att jag börjar tröttna på lite saker o ting i mitt liv behöver en ny start eller så behöver jag en kick i rumpan så jag kan se vad det är som händer egentligen. Ibland känner man sig så borta...men då är det alltid skönt att man har en bra vän som leder dig tillbaka till en ny väg med ljusa förhoppningar.

Känns skönt att kunna skriva ut lite få ut saker o ting ur mitt system.


Dagens låt: Mange Schmidt - Tick Tack ( Leta upp den på Google den är ass nice )

Hare bra allihoppa
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0